Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zpětná vazba při obhajobách závěrečných prací na uměleckých školách
Bílková, Kateřina ; BENDOVÁ, Helena (vedoucí práce) ; POSPISZYL, Tomáš (oponent)
Výzkum o zpětné vazbě při obhajobách závěrečných prací na uměleckých školách se zaměřením na nová media. Práce popisuje průběh obhajob klauzurních a diplomových prací na šesti uměleckých vysokých školách v České republice. Důraz je kladen na sledování průběhu diskuze po představení uměleckého díla. U každého sledovaného ateliéru je provedena empatická analýza letošního závěrečného hodnocení praktických prací. Studenti i pedagogové se v textu vyjadřují k průběhu obhajob. Text zpracovává důležitost tohoto období a srovnává jednotlivé přístupy. V závěru autorka doporučuje některé z formálních postupů, které mohou napomoci k zlepšení diskuze a obhajob samotných. Autorka od začátku práce směřuje k důležitosti komplexního psaného hodnocení.
Projekt TUSCH německý model spolupráce profesionálních divadel a škol
von Vorst, Daniela ; PROVAZNÍK, Jaroslav (vedoucí práce) ; BERGMAN, Aleš (oponent)
Diplomová práce přibližuje čtenáři z teoretického a praktického hlediska, v jakých podmínkách je v Německu realizován projekt TUSCH, coby model spolupráce profesionálních divadel a škol. Práce nejprve přibližuje podobu několika projektů TUSCH na území Německa a detailně zaměřuje především na konkrétní projekt TUSCH-Hamburg. Na tomto příkladu jsou charakterizovány společenské důvody vzniku projektu i jeho proměna během uplynulých deseti let. Čtenáři je zprostředkován vhled do současných podmínek pro spolupráci hamburských divadel a škol. Práce se zaměřuje jak na popis organizační stránky projektu, tak na jeho praktickou podobu. Zároveň přibližuje formy a přístupy k tvůrčí práci divadelních lektorů a profesionálních umělců ve školním prostředí.
Estetická výchova jako nový předmět na Z Š Pouchov
Kobrle, Lukáš ; MARUŠÁK, Radek (vedoucí práce) ; PROVAZNÍK, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá možností realizace předmětu estetická výchova na 2. stupni základní školy. Obsahem předmětu je hledání souvislostí mezi všemi obory spadajícími dle Rámcového vzdělávacího programu do vzdělávací oblasti Umění a kultura, tedy hudební výchovou, výtvarnou výchovou, dramatickou výchovou, filmovou/audiovizuální výchovou a taneční a pohybovou výchovou. Předmět estetická výchova vychází z výchovného pojetí artefiletiky. Kromě teoretického zdůvodnění vzniku předmětu estetická výchova práce nabízí i popis přípravné fáze realizace na konkrétní základní škole, včetně inspirativních materiálů pro výuku bloků estetické výchovy v 6. ? 9. ročnících této školy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.